Typ raportu

Raport bieżący nr 1/2025            
Data sporządzenia: 2025-01-15                         
Skrócona nazwa emitenta: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.    
Temat: Zawarcie umowy o świadczenie usług serwisowych ("Master Agreement for Services") pomiędzy Lenovo (International) Cooperatief UA z siedzibą w De Entrée 250a, 1101EE Amsterdam, Holandia a Emitentem.

 

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.  

 

Treść raportu: 
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. (dalej zwanej "Emitentem") informuje, że Emitent zawarł umowę z Lenovo (International) Cooperatief UA z siedzibą w De Entrée 250a, 1101EE Amsterdam, Holandia (dalej zwanej "LENOVO") o świadczenie usług serwisowych ("Master Agreement for Services" dalej zwany "Umową").

 

Zawarta Umowa reguluje ogólne warunki współpracy pomiędzy stronami w zakresie obsługi serwisowej i logistycznej wybranych produktów marki LENOVO i MOTOROLA. Zgodnie z Umową Emitent będzie świadczyć na rzecz LENOVO usługi serwisowe i logistyczne oraz inne usługi, w tym dotyczące napraw telefonów komórkowych i smartfonów oznaczonych znakami towarowymi MOTOROLA i LENOVO. Usługi świadczone będą na terytorium Polski. LENOVO jest jednym z większych producentów urządzeń elektronicznych na świecie, powszechnie rozpoznawanym, a aktualna oferta produktowa LENOVO jest bardzo szeroka.

 

Wartość wynagrodzenia (przychodów netto ze sprzedaży usług) Emitenta wynikająca z zawartej umowy jest oparta o zasady najczęściej stosowane na rynku, na którym działa Emitent, co oznacza że wartość ta jest wprost uzależniona od iloczynu ilości wykonanych napraw, poziomu danej naprawy (stopnia skomplikowania danej naprawy) oraz stawki wynagrodzenia przewidzianej za dany poziom wykonanej naprawy.

 

Z kolei ilość usług serwisowych/naprawczych urządzeń, które potencjalnie trafią do serwisu Emitenta jest bezpośrednią pochodną iloczynu ilości sprzedanych urządzeń oznaczonych znakami towarowymi MOTOROLA i LENOVO na terytorium objętym zakresem umowy i procentu "szkodowości" (ilości wadliwych produkcyjnie lub uszkodzonych przez użytkowników urządzeń).

 

Odnośnie konkretnych danych liczbowych, informujemy, że Emitent na dzień podania raportu do publicznej wiadomości nie dysponuje danymi pozwalającymi na precyzyjne oszacowanie takich parametrów jak konkretna ilość potencjalnie świadczonych usług czy precyzyjne oszacowanie wartości przychodów ze sprzedaży usług, które będą świadczone w przyszłości, przez Emitenta, w ramach Umowy. Wynika to z faktu, że Emitent nie współpracował z LENOVO w przeszłości i nie posiada danych porównywalnych z przeszłych okresów, a na dzień publikacji niniejszego raportu nie posiada precyzyjnych danych dotyczących realizowanej ani planowanej sprzedaży urządzeń oznaczonych znakami towarowymi MOTOROLA i LENOVO na terytorium Polski, jak również nie posiada informacji co do poziomu ich usterkowości i poziomu uszkodzeń dokonywanych przez użytkowników urządzeń. Podjęcie próby oszacowania ewentualnych przychodów ze sprzedaży netto nie posiadając podstawowych danych dających podstawę do takiego oszacowania niosłoby zbyt duże ryzyko popełnienia istotnego błędu i w konsekwencji wprowadzenia w błąd akcjonariuszy i osoby zainteresowane.

 

Niemniej jednak, w ocenie Emitenta, wyżej wskazane okoliczności, w szczególności skala działalności LENOVO na terytorium Polski i popularność oferowanych przez LENOVO smartfonów oznaczonych znakiem towarowym MOTOROLA, wskazują na istotny charakter zawartej Umowy, a usługi świadczone przez Emitenta, w ramach tejże Umowy mogą stanowić istotne źródło przychodów z punktu widzenia przedsiębiorstwa Emitenta.

 

Umowa wchodzi w życie, z mocą wsteczną, poczynając od 13 stycznia 2025 roku a zawarta została na czas nieoznaczony.

 

Umowa ta może zostać rozwiązana przez każdą ze stron:
1) za pisemnym wypowiedzeniem, którego okres wynosi 30 dni, a) w przypadku naruszenia istotnych warunków umowy przez drugą stronę lub b) w przypadku gdy druga strona stanie się niewypłacalna lub złoży wniosek o upadłość, w ramach obowiązujących przepisów prawa albo
2) za pisemnym wypowiedzeniem, którego okres wynosi 60 dni, bez zaistnienia istotnej przyczyny, w przypadku woli rozwiązania umowy przez daną stronę.

 

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Data

Imię i Nazwisko

Stanowisko/Funkcja

Podpis

2025-01-15

Robert Frączek

wiceprezes zarządu

 

2025-01-15

Aleksandra Kunka

wiceprezes zarządu

 

Raport bieżący nr 21/2024            
Data sporządzenia: 2024-12-30                         
Skrócona nazwa emitenta: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.    
Temat: Zawarcie umowy z HUAWEI Polska Sp. z o.o.

 

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.  

 

Treść raportu: 

 

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. (dalej zwanej "Emitentem) uprzejmie informuje, iż w dniu dzisiejszym zawarł z HUAWEI Polska Sp. z o.o. (dalej zwana "Huawei") umowę ASC Framework Purchase Agreement.


Na mocy tejże umowy Huawei ustanowił Emitenta autoryzowanym centrum serwisowym uprawnionym do obsługi serwisowej wybranych produktów Huawei oraz do świadczenia na rzecz Huawei usług logistycznych. Produktami objętymi umową są miedzy innymi, zegarki Huawei, smartfony, tablety, notebooki jak i inne urządzenia elektroniczne. Huawei jest jednym z większych producentów urządzeń elektronicznych na świecie, powszechnie rozpoznawanym, a aktualna oferta produktowa Huawei jest bardzo szeroka.


Wartość wynagrodzenia (przychodów netto ze sprzedaży usług) Emitenta wynikających z zawartej umowy jest oparta o zasady najczęściej stosowane na rynku, na którym działa Emitent, co oznacza że wartość ta jest wprost uzależniona od iloczynu ilości wykonanych napraw, poziomu danej naprawy (stopnia skomplikowania danej naprawy) oraz stawki wynagrodzenia przewidzianej za dany poziom wykonanej naprawy.


Z kolei ilość usług serwisowych/naprawczych urządzeń, które potencjalnie trafią do serwisu Emitenta jest bezpośrednią pochodną iloczynu ilości sprzedanych urządzeń Huawei na terytorium objętym zakresem umowy i procentu "szkodowości" (ilości wadliwych produkcyjnie lub uszkodzonych przez użytkowników urządzeń).


Odnośnie konkretnych danych liczbowych, z uwagi na współpracę z Huawei w latach poprzednich, Emitent na dzień podania raportu do publicznej wiadomości dysponuje danymi historycznymi oraz znając aktualną ofertę produktową Huawei, jest w stanie podjąć ryzyko oszacowania wartości przychodów netto ze sprzedaży usług, które będą świadczone, przez Emitenta w ramach tejże umowy w roku 2025.


Zdaniem zarządu Emitenta, po uwzględnieniu wpływu nowych, znacząco wyższych stawek wynagrodzenia niż stawki obowiązujące w latach poprzednich, przychody netto ze sprzedaży usług, w roku 2025, w ramach wskazanej umowy nie powinny być niższe niż 1 600 000 złotych.


W ocenie Emitenta wyżej wskazane okoliczności wskazują na istotny charakter zawartej umowy dla działalności Emitenta. A z punktu widzenia Emitenta usługi świadczone przez Emitenta, w ramach tejże umowy mogą stanowić istotne źródło przychodów.


Umowa została zawarta na okres lat 2, a wchodzi w życie poczynając od dnia 1 stycznia 2025 roku.


Umowa przewiduje, również, że każda ze stron może rozwiązać tę umowę, w drodze pisemnego wypowiedzenia, którego okres wynosi 30 dni, w następujących przypadkach: a) naruszenia istotnych warunków umowy przez drugą stronę, b) opóźnienia w płatności należności wynikających z umowy, o ile nie są to należności sporne, c) w przypadku gdy druga strona stanie się niewypłacalna lub złoży wniosek o upadłość, w ramach obowiązujących przepisów prawa. 

 

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Data

Imię i Nazwisko

Stanowisko/Funkcja

Podpis

2024-12-30

Robert Frączek

wiceprezes zarządu

 

2024-12-30

Aleksandra Kunka

wiceprezes zarządu

 


 

Raport bieżący nr 20/2024            
Data sporządzenia: 2024-12-19                         
Skrócona nazwa emitenta: CYFROWE CENTRUM SERWISOWE S.A.    
Temat: Uzupełnienie raportu bieżącego nr 19/2024 dotyczącego rozszerzenia umowy zawartej z B2X Care Solutions GmbH. 

 

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.  

 

Treść raportu: 


Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. (dalej zwanej "Emitentem"), działając w celu uniknięcia wątpliwości co do znaczenia zawarcia umowy dodatkowej w ramach umowy ramowej obowiązującej pomiędzy Emitentem a B2X Care Solutions GmbH, o których mowa w raporcie bieżącym ESPI nr 19/2024, wskazuje, że zawarta umowa dodatkowa wpisuje się w kluczowy strumień biznesowy Emitenta, którym jest świadczenie przez Emitenta usług naprawy i serwisu urządzeń elektrycznych i elektronicznych.

 

SEGWAY jest jednym z większych producentów urządzeń typu hulajnogi elektryczne i elektryczne urządzenia kołowe na świecie, powszechnie rozpoznawanym, a aktualna oferta produktowa SEGWAY jest bardzo szeroka.

 

Zakres terytorialny umowy jest szeroki i obejmuje następujące kraje: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia i Austria.

 

W ocenie Emitenta te okoliczności wskazują na istotny charakter zawartej umowy dla działalności Emitenta. Z punktu widzenia Emitenta usługi świadczone przez Emitenta na rzecz SEGWAY, za pośrednictwem B2X, mogą prawdopodobnie stanowić istotne źródło przychodów, stanowiąc potencjalnie cenne uzupełnienie portfolio Emitenta.

 

Wartość wynagrodzenia (przychodów netto ze sprzedaży usług) Emitenta wynikających z raportowanej umowy jest oparta o zasady najczęściej stosowane na rynku, na którym działa Emitent, co oznacza że wartość ta jest wprost uzależniona od iloczynu ilości wykonanych napraw, poziomu danej naprawy (stopnia skomplikowania danej naprawy) oraz stawki wynagrodzenia przewidzianej za dany poziom wykonanej naprawy.

 

Z kolei ilość usług serwisowych/naprawczych urządzeń, które potencjalnie trafią do serwisu Emitenta jest bezpośrednią pochodną iloczynu ilości sprzedanych urządzeń SEGWAY na terytorium objętym zakresem umowy i procentu "szkodowości" (ilości wadliwych produkcyjnie lub uszkodzonych przez użytkowników urządzeń).

 

Odnośnie konkretnych danych liczbowych, Emitent na dzień podania raportu do publicznej wiadomości nie dysponował i nadal nie dysponuje danymi pozwalającymi na precyzyjne oszacowanie takich parametrów jak konkretna ilość potencjalnie świadczonych usług czy precyzyjne oszacowanie wartości przychodów ze sprzedaży usług świadczonych przez Emitenta w ramach raportowanej umowy, a które będą świadczone w przyszłości. Wynika to z faktu, że Emitent nie posiada precyzyjnych danych dotyczących realizowanej ani planowanej sprzedaży urządzeń SEGWAY w krajach objętych zakresem terytorialnym umowy jak również poziomu ich usterkowości.

 

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Data

Imię i Nazwisko

Stanowisko/Funkcja

Podpis

2024-12-19

Jerzy Maciej Zygmunt

prezes zarządu

 

2024-12-19

Aleksandra Kunka

wiceprezes zarządu

 


 

Raport kwartalny za III kwartał 2024 roku

 

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie przekazuje w załączeniu skonsolidowany raport kwartalny za III kwartał 2024 r.

 

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.