Image
test
Zapewniamy także Serwis pozagwarancyjny

Jeśli Twojemu urządzeniu skończyła się gwarancja

 

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit sodales primis, mollis viverra conubia ligula inceptos.

Zapewniamy także Serwis pozagwarancyjny

Jeśli Twojemu urządzeniu skończyła się gwarancja

 

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit sodales primis, mollis viverra conubia ligula inceptos.

Image
test
Zapewniamy także Serwis pozagwarancyjny

Jeśli Twojemu urządzeniu skończyła się gwarancja

 

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit sodales primis, mollis viverra conubia ligula inceptos.

Zapewniamy także Serwis pozagwarancyjny

Jeśli Twojemu urządzeniu skończyła się gwarancja

 

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit sodales primis, mollis viverra conubia ligula inceptos.

Image
test
Zapewniamy także Serwis pozagwarancyjny

Jeśli Twojemu urządzeniu skończyła się gwarancja

 

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit sodales primis, mollis viverra conubia ligula inceptos.

    Image
    serwisant-używa-lupy-i-pincety-do-naprawy-uszkodzonego-smartfona-w-warsztacie
    Chcesz z nami współpracować?

    Skontaktuj się z nami za pomocą formularza

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse eu diam et mauris rutrum rutrum et quis est. Etiam venenatis laoreet diam.

    1
    Zgłoś urządzenie do naprawy

    Wypełnij formularz zgłoszeniowy bez rejestracji lub zarejestruj się w Panelu Klienta, otrzymuj od nas powiadomienia i trzymaj wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu.

    Naprawy gwarancyjne

    W przypadku napraw gwarancyjnych należy załączyć dowód gwarancji w Panelu Klienta (Klienci zarejestrowani) lub umieścić go w opakowaniu z urządzeniem przesyłanym do Serwisu. Do bezpłatnej naprawy z tytułu gwarancji uprawniają następujące dokumenty:- oryginalna, aktualna*, prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu.*Aktualna karta gwarancyjna musi posiadać:- numer seryjny- datę sprzedaży- pieczątkę sprzedawcy- nie może być na niej żadnych skreśleń, poprawek

    Rękojmia

    W przypadku napraw z tytułu rękojmi (art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego), użytkownicy końcowi powinni zgłosić się do sprzedawcy. Na zgłoszeniu powinno być zaznaczone jakie jest roszczenie Użytkownika - naprawa, wymiana czy zwrot pieniędzy.Przy zgłoszeniach z tytułu rękojmi nie jest konieczne dołączanie karty gwarancyjnej, wystarczy oryginalny dowód zakupu i zgłoszenie od sprzedawcy.

    Ważne informacje

    W przypadku napraw z tytułu rękojmi (art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego), użytkownicy końcowi powinni zgłosić się do sprzedawcy. Na zgłoszeniu powinno być zaznaczone jakie jest roszczenie Użytkownika - naprawa, wymiana czy zwrot pieniędzy.Przy zgłoszeniach z tytułu rękojmi nie jest konieczne dołączanie karty gwarancyjnej, wystarczy oryginalny dowód zakupu i zgłoszenie od sprzedawcy.

    1
    Zgłoś urządzenie do naprawy

    Wypełnij formularz zgłoszeniowy bez rejestracji lub zarejestruj się w Panelu Klienta, otrzymuj od nas powiadomienia i trzymaj wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu.

    Naprawy gwarancyjne

    W przypadku napraw gwarancyjnych należy załączyć dowód gwarancji w Panelu Klienta (Klienci zarejestrowani) lub umieścić go w opakowaniu z urządzeniem przesyłanym do Serwisu. Do bezpłatnej naprawy z tytułu gwarancji uprawniają następujące dokumenty:- oryginalna, aktualna*, prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu.*Aktualna karta gwarancyjna musi posiadać:- numer seryjny- datę sprzedaży- pieczątkę sprzedawcy- nie może być na niej żadnych skreśleń, poprawek